Livet fortsätter...

Så...då vart jag tillbaka! 
Som ni kanske läste i förra inlägget har en familjemedlem varit svårt sjuk och har tyvärr lämnat oss. Det har varit väldigt jobbigt och svårt att förstå att hen har lämnat oss så tidigt.
Jag gick på min första begravning någonsin och det var självklart väldigt jobbigt. Men jag återvände till skolan dagen därpå!
Nu är det sista serriösa skolveckan innan vi ska ut på APL i fyra veckor. (APL = arbetsplatsförlagt lärande).
Jag har fått en plats inom hemvården och är väldigt taggad på att få en inblick i hur det är i hemvården jämfört med i äldrevården (på boende). Jag har nämligen spenerat hela sommaren på en avdelning så är ganska insatt på hur det fungerar där. Så detta ska bli någo helt nytt! SPÄNNANDE!
 
DAGENS LÅT: är faktiskt en podd! En tjejkompis berättade om "Creepypodden" på spotify. Jag har spenderat var bussresa med att lyssna på de olika avnitten och blivit lika, kan man sä "impad" var gång! 
Ett tips är dock att lyssna på dessa när man sitter i en buss som jag. För då blir man inte lika nojjig som när man är hemma själv och lyssnar på dem! 
 
Poss haii
Vardag | |
Upp