Tankar och känslor som bara vill ut!

Asså ibland önksar jag att denna sidan inte va för alla utan bara för mig själv...som en dagbok på internet där ingen kom åt sakerna. 
Ibland skulle jag vilja skriva av glädje, ilska och sorg här och veta att ingen läser det. För ibland vill man skriva namn, ställe mm men jag är rädd att just den/de det handlar om läser texten och så helt plötsligt så vet folk vad jag tykcer och tänker...
 
Ibland kankse mina tankar är helt ologiska pga att jag har extra lätt för att bli irriterad pga t.ex mensen eller vad tusan vet jag. 
Ibland kanske jag blir extra ledsen för något som egentligen inte spelar någon roll. 
Men hade jag haft en redig dagbok så hade jag inte satt mig ner och skrivit där...men pga att detta finns på min data och jag kan nå denna sidan från villken data som så är detta lättare och "roligare". 
 
Ibland önskar jag även att jag kunde satt mig när jag vill och snacka med någon/något som inte ger mig svar utan att se helt mentalt sjuk ut. 
 
Det är mycket tankar nu...
 
Poss haii
 
 
 
OBS: vill inte ha en massa "men gulle" och skit nu bara för jag skrev detta! Vill inte att folk ska tycka synd för det är inget att tycka synd om...det är bara jag, som jag är och tycker ni det är synd så ångrar ni i princip mig XD HADEEEEEE
Tankar | |
Upp