Att se lite äldre ut...

Så jag har fått sommarvikariat på ett äldre boende och när man kommer de första gångerna får man introducera sig om och om igen. Dels för att jag jobbar med olika personer från dag till dag (både arbetskamrater och vårdtagare) och för att jag är på en demensavdelning. 
Nu när jag jobbat där några veckor kommer de flesta äldre ihåg mig och hos vissa får man ett leende på morgonen när man kommer i på morgoen och säger:
"Gooodmorgon *insert name*! Hur är det idag? Skall vi gå upp idag?"
Dit jag vill komma med detta är att nu när alla vet vad jag heter så är min ålder och mitt privat liv lite mer intressant! Jag har fått frågor om jag har barn och man INNAN de frågat om min ålder. När jag ber dem gissa min ålder har jag fått höra allt mellan 27 och 18 (Jag är 17) 
 
Men jag menar...
Ser jag mycket äldre ut än 17?


 
 
DAGENS LÅT:
Unsteady - Erich Lee Gravity Remix
Låten är från filmen "Livet efter dig" som är BÄSTA FILMEN EVAH!
 
Poss haii
Tankar | |
#1 - - Memmutt:

På profilbilden här på bloggen ser du ut att vara 25 och jag typ 14 hahaha <3

#2 - - Memmutt:

På profilbilden här på bloggen ser du ut att vara 25 och jag typ 14 hahaha <3

Svar: Hahahaha #oldie
Emma Månsson

Upp