Blogga? Pft varför då?

Okej så jag kommer ihåg när jag var yngre och min kompis Elin berättade att många hon kände hade skaffat blogg, de hade designat sina bloggar sååå snyggt så jag blev till en början sugen. Men tänkte sedan
"Vad ska jag ha det till? Mitt liv är så tråkigt och normalt som det bara går."
Men efter ett tag blev jag övertalad till att starta en. 
 
Jahap vad ska den heta!? Något personligt och snyggt ska det låta om någon kommer fram till en och säger "Wow är du inte från blablabla.se?" (Tänk på att jag var typ 12 när jag startade denna så...trodde jag skulle bli känd haha)
På den tiden var jag kortklippt och hade en frisyr som alla.....killar......ville ha!
Fick alltid till en snygg igelkott med slickad lugg frisyr med lite vax och det blev faktiskt inte så fult! Men nu när jag tänker efter kan jag ibland ångra att jag gjord det i första början. Aja men så går det när man vill vara
annorlunda. Men vänta! Annorlunda...annorlundaemma! Ja, och så föddes namnet på denna blogg!
 
När jag väl fått igång annorludaemma fick Elin designa den...och det gör hon fortfarande då hon är bra på det! Bättre än mig då jag inte hade en aning om hur man gjorde! Sen att jag går in och gör lite små ändringar är en annan sak hehe!
Men nu var det ju bara de svåra sakerna kvar....
VAD i hela friden skulle jag skriva om!?
Ja kollar ni på de gamla inläggen märker man att min idé torka var stooor och att var inlägg innehöll 200 punkter och minst 20 "XD" gubbar.  SNYYYGGT!
 
Men ändå sitter jag här...17 bast och har lite mindre idé torka men fortfarande lika dållig på att skriva inlägg! 
 
Ja så blogga om du vill...men förvänta dig inte att du kommer bli nya Zoella eller Kenza!
 
Poss haii
Tankar | |
Upp