Solnedgången ger en fin effekt!

Så i lördags spenderade jag dagen med Elin <3 
Elins blogg: http://nouw.com/elinxm
Vi gick spontant på bio och såg "Livet efter dig" och jag kan fortfarande inte helt släppa den!
När vi kom hem till Elin var det så fint och hyfsat varmt ute så vi tog kameran och gick till en äng och fotade! 
Jag kommer lägga upp både serriösa och oserriösa bilder från igår nedan, så here you go!
 
 
 
 
 
 
Ooo, en close up på mig och Elin! 
Så jag har valt att lägga upp två oserriösa och två mer seriösa bilder! Någon kanske redan sett någon av dem på instagram mm!
Bild nr 2 togs vid RönneÅ i Ängelholm men resterande togs på ängen! #intressantva
Den första bilden finns i många olika verisioner så ni lär väll få se liknande in ze future! 
Men det var allt för idag! 
 
Poss haii
 
 
Vänner | Elin, Foton | |
Upp