Svåra tider...

Detta inlägg är inget jag skriver för att folk ska börja puttenutta och så utan detta är den brutala sanningen!
Att skriva om sitt privatliv på en blogg är så himla känsligt ibland. Men i denna situationen skiter jag totalt i det! 
Anledningen till att jag inte kommer/har bloggat på ett bra tag har med min familj och göra. 
En i min familj (inte mamma och pappa eller min syrra) är väldigt sjuk och vi har flera gånger fått höra att vi skulle förbereda oss på det värsta. 
Detta är väldigt tråkigt då jag alltid varit ganska nära denna personen.
Så gårdagen spenderades (efter jobbet) i sängen med blöta kuddar...
Så ja...ni kan själva fatta hur kul det är att sitta och skriva på bloggen när man mår såhär!
 
BTW så vet jag om att jag inte skriver så mycket här ändå...men ville ändå att ni skulle få veta detta.
 
Poss haii
Övrigt | |
Upp