Schleden

(=sleten) är titeln idag...
Jag tror skoltröttheten redan börjar komma ikapp mig! Jag har nämligen somnat två gånger på bussen hem vilket jag inte brukar!
Iallafall så har idag varit någon slags "skriva-till-Emma" dag! Min stackars telefon har gått på högvarv hela dan! 
Aja, man får va glad någon skriver haha!
 
Förresten...ni som har blonderat er och använder silverschampo... (kom att tänka på det nu)
Är det bara jag som tycker det känns som om man varit hos frisören när man använt det? LÖV it hihi!
 
Shit...det är redan (snart) onsadg! Veckorna går snabbt nu av någon anledning! 
Jag tror det är för att allt går så bra i skolan generellt! Med kompisar, klassen, plugget och ja..det mesta! LÖV it osse haha!
 
Nä nu ska jag försöka somna i hyfsad tid så jag inte är helt slut imorgon under naturkunskapen...sorry mikke men det är såååå tradigt!
 
poss haii
Tankar, Vardag, Vänner | |
#1 - - Memmutt:

Inte ens sleten är ett ord HAHHAHA, skåningarna

Upp