Skrivet 22/10-16

Så imorgon skall jag plugga, till väla med memme och sen plugga lite till.
Nu är det sista sakerna som ska klaras av innan det är en veckas lov!
Där är lite att göra kan man säga och man vill ju gärna bli klar tills höstlovet så man inte sitter där på lovet och pluggar då med! Tycker det räcker med att man pluggar i princip var dag efter skolan! Loven vill jag vara lite mer
ledig på! 
 
 
 
Jaha...nä som sagt så var tanken att jag och memme (Elin) skulle till väla.
Jag ska kolla efter en klänning man kan ha i skolan. Jag är nämligen mer klännings tjej än kjol tjej. Jag har en kjol jag ÄLSKAR men den är för fin för att ha en vardag i skolan! 
Så tänkte att jag ville hitta någon långärmad eller t-shirt klänning som jag kan ha mina knästrumpor till en vanlig dag. 
Plus jag älskar ju lagerhouse så ska kolla efter nya ljusstakar. Why? Well, jag hade tända ljus igår och det ena ljuset bestämde sig för att bränna min hand (med stearin) och hälla ut lite i fönsterkarmen. Så den förstörde sig själv, ljusstaken och där den stod. 
Så min tanke är att köpa nya ljus och ljusstakar! Så får jag se o jag slänger dem jag har!
 
Poss haii
Vardag, Vänner | Elin, Inredning, Kläder, Lagerhouse | |
Upp