Utveckling...

Jag vet inte varför, men ville få ut detta här antar jag...
Så ja, det känns som om jag förändrats och utvecklats sedan typ november. 
Under november/december hände det mycket som fick mig att tänka!
Det känns verkligen som om det har förändrat mig på sätt och vis. 
Jag tycker jag har blivit mer öppen, det var en sak som va under de månaderna, att bli mer öppen, vilket jag till en början inte fattade vad det innebad. Men när jag väl förstod så började jag jobba med det och jag tycker att det har blivit en skillnad. Inte som märks kanske på utsidan med innombords märker jag det. 
Jag känner det som om en dörr har öppnats lite, att inte vara så blyg utan bara köra lixom. Sen självklart kommer jag ju ändå vara blyg hehe det är ju inget som plötsligt försvinner sådär! Men via att jag tänkte mycket på öppenhet så tror jag att jag som person utvecklats när det kommer till just öppenhet.
Öppenhet är något som jag pratat mycket om.
Men ja, det känns som om det lossnat!
Vissa delar av 2016, dagar, timmar önskar jag att kunna göra om. För att göra rätt lixom... 
Men det är något som de flesta kanske vill, man ångrar saker man sa, gjorde mm. 
Men livet fortsätter, man tar nya chanser och kan nu försöka göra så rätt det bara går!
Försök att va lycklig, även om du vill göra om ditt förflutna, dagar eller timmar!
 
 
 
Poss haii xx
Tankar | Jag, kärlek, livet | |
Upp